昨日の朝会場に向かう前僕のファッションチェック~べーっだ!音譜

Yesterday morning before I went to the event here is my fashion check.... LoL (^_-)-☆

photo:01



昨日こち韓国では一日雨雨でしたガーン汗

It was raining all day yesterday here in Korea (。-_-。)


photo:02



昨日のナイフとフォークランチはヒヨコチキンサンドを食べました目音譜

I ate a chicken sandwich for my lunch yesterday (*^o^*)/


photo:03



やはり宝石ブルースワロフスキー宝石白のブースが一番人気でしたアップ

The swalovski booth was everybody's favorite (^_-)-☆


photo:04



イベント終わってから会場の近くのとっても美味しい焼き肉屋で割り箸ディナー食べましたにひひチョキ

After the event finished I went to the Yakiniku Restaurant and ate a delicious dinner (^O^)/


photo:05

photo:06

photo:07

photo:08



ラーメン冷麺をキムチ入れる前と入れてのあとのカメラ写真ですニコニコ音譜

Here is a photo before putting in the kimuchi and after I put in the kimuchi (^ー^)ノ


photo:09

photo:10



今日は 宝石緑2012 Jewelry Fair Korea宝石赤 の最終日頑張って行きますグッド!音譜

Today is the last day for the 2012 Jewelry Fair so I will do my best!! (^O^)/


iPhoneからの投稿