昨日の一日目の 宝石白2012 Jewelry Fair Korea宝石赤 はま~ま~たくさん人来てました(汗)にひひ(汗)かなり疲れたけど頑張りましたグッド!ガーンあせる

There was alot of people on the first day of the 2012 Jewelry Show Korea yesterday (sweat) It is very tiring but I did my best (^_^;)/


photo:01



いいジェリーフェアです~ニコニコ音譜 モデルのショーもあって楽しかったべーっだ!チョキ

It is a nice Jewelry Fair. They have a model show so it is pretty fun (#^.^#)/


photo:02



昨日一日目終わってお月様夜会場の近くでナイフとフォークウェルカム・パーティークラッカー行きましたニコニコチョキ

After the first day I went to the welcome party near the event hall (^O^)/


photo:03



とっても美味しいワインワインとステーキナイフとフォーク食べてと楽しい音譜ダンスショーありましたにひひ音譜

Then I had some delicious wine and steak while watching a nice dance show (^ー^)ノ


photo:04

photo:05

photo:06

photo:07



さいごはとっても美味しいケーキケーキ音譜

Last I ate a delicious cake!! (^-^)/


photo:08



今日これから二日目頑張ります~ニコニコチョキ

I will go and do my best on the 2nd day today! (*^o^*)/


iPhoneからの投稿