今日朝7時ぐらいホテルホテルの晴れ朝ごはんはとっても美味しいバフェット割り箸食べました。

This morning I ate a very delicious breakfast buffet at the hotel (^_-)-☆


photo:01


photo:02



朝ごはん割り箸食べ終わってからすぐ仕事向かえましたにひひあせる うちの会社はアジアン雑貨もやっていますので仕入れの場所まで電車電車乗りましたニコニコ音譜

After eating my breakfast I headed off to work right away. My company also sells Asian Goods so I went to the place by train to do some stocking for my company (^_^;)/


photo:03



今回仕入れの場所はウイークエンドマケット行って色んな店まわりましたにひひあせる

This time I went to the weekend market and looked around at alot of shops ( ^_^)/


photo:04


photo:05


photo:08



ウイークエンドマケットの中でお昼ごはん割り箸食べましたにひひチョキ

For lunch I ate inside the weekend market place (^_-)-☆


photo:07



晴れ朝から長い歩き走る人と移動3時半ぐらいホテルホテルに戻って少しだけホテルホテルのプールでリラックスしていましたべーっだ!チョキ

After a long day of walking around and moving around I came back to the hotel at around 3:30pm and then jumped in the hotel pool to relax and get rid of some tiredness (^ー^)ノ


photo:09



これから温泉シャワーに入ってから美味しい夜星ごはん割り箸食べに行きますグッド!目音譜

I will go and take a shower then go out to eat some delicious dinner now (#^.^#)/



iPhoneからの投稿