今日朝早く映画アメリカのバラエティテレビ番組のカチンコ撮影から今無事に家家戻りましたにひひDASH!

I just arrived back home from the long shooting for the American variety TV show since early this morning (^_^;)/















今日の撮影映画は総合格闘技選手のまんまでカチンコ撮影しましたべーっだ!チョキ

At the shooting today I was dressed up as my normal MMA fighter outfit (^_-)-☆


photo:01



リハーサルのあとお昼割り箸ごはんは中華弁当を食べました音譜

After the rehearsal I ate a Chinese lunch box for lunch (^ー^)ノ


photo:02



そして本番前控え室でゆっくりしていましたニコニコあせる

Then before the actual shooting I just relaxed in my waiting room (^_^;)/


photo:03



photo:04



そして本番の途中お月様夜ごはん割り箸はテリヤキチキン弁当を食べました音譜

Then during the actual shooting for my dinner I ate a teriyaki chicken meal (^_-)-☆


photo:05



そして撮影カチンコ無事に取り終わってからほかのメンバーたちと一緒に記念写真カメラ取りましたにひひチョキ

Then after we finished the shooting I took a picture with some of the cast members (#^.^#)/


photo:06



とっても楽しかったグッド!目音譜

I had a great time \(^o^)/



iPhoneからの投稿