昨日お昼過ぎ千葉県野田市友達の青木社長の会社遊びに行きました音譜 青木社長が僕の限定iPhoneカーバーのシルバー色買ってくれましたニコニコチョキ

Yesterday afternoon I went to visit my friend Mr. Aoki's company in Chiba-Ken, Noda City. He bought my silver original iPhone cover.


photo:01



青木社長ありがとうございましたにひひチョキ またお会いする日を楽しみにしています音譜

Thank you very much Mr. Aoki. I look forward to seeing you again soon ( ^_^)/~~~















そして家に戻ってお月様夜ピザを食べたいからピザハットのピザを注文して半分食べましたべーっだ!チョキ

Then in the evening after coming back home I wanted to eat pizza so I ordered Pizza Hut and ate half of it (^_-)-☆


photo:02


photo:03



今日から一週間仕事頑張りますにひひあせる

Starting from today I will do my best in another week of work (^_^;)/



iPhoneからの投稿