今日のお昼アメリカの制作会社のオーディション行きました音譜 そして受かりましたパスしましたアップにひひチョキ 来月の撮影楽しみにしていますグッド!目音譜 後ほどお知らせしますね~ニコニコ音譜

This afternoon I went to an audition for an American production company and I passed!! I'am looking forward to the shooting next month. I will let you all know more later (^_-)-☆













オーディション終わってからヨドバシカメラに寄って新しいノートパソコン買いました音譜

After the audition I went to Yodabashi Camera and bought a new Labtop computer (^ー^)ノ


photo:01


photo:02



大好きな赤い色はなかったからオレンジ色にしましたべーっだ!チョキ 前使ってたHPのノートパソコンがもうダメになったから新しいノートパソコン買えましたにひひあせる

They didn't have my favorite red color so I decided to buy the orange color. My old Labtop was HP and it isn't working good anymore so I decided to buy a new Labtop (>_<)


iPhoneからの投稿