しかし毎日寒いですね~叫び

It is cold everyday~ (◎_◎;)















昨日から仕事スタートしましたニコニコあせる 昨日のナイフとフォークランチはチリチキンヒヨコセット割り箸食べましたにひひ音譜

My work started from yesterday. For my lunch I ate a Chili Chicken set meal ( ^_^)/


photo:01



昨日はかなり寒いからにゃーみ~ちゃんにまた毛布をかけてあげましたニコニコ音譜

It was very cold yesterday so I put a blanket over Mi Chan (^_-)-☆


photo:02



昨日仕事終わってから一休み休みしてからまた中野ゴールドジム行っていいパンチ!トレーニングしましたにひひチョキ 今日も仕事とパンチ!トレーニング頑張ります目チョキ

After I finished work yesterday I took a short break then I went to Nakano Golds Gym and had a good training. I will do my best at work and training again today (*^_^*)/



iPhoneからの投稿