昨日夜お月様錦糸町でいいパンチ!トレーニングと美味しい焼き肉割り箸のあと中野に行って友達の鈴木さんと一緒にビール飲みに行きましたニコニコ音譜

Last night after a good training and delicious yakiniku dinner I went to Nakano and drank with my friend Mr. Suzuki ( ^_^)/


photo:01



その後鈴木さんとブル中野さんの店行きましたにひひチョキ

Then me and Mr. Suzuki went to Bull Nakano's bar (^-^)/


photo:02



photo:03



ぜひブル中野さんの引退式よろしくお願いしますグッド!目音譜 僕も行く予定しています(^ー^)ノ

If you have time please go to Bull Nakano's Retirement Ceremony. I plan on going (o^^o)














そしてその後六本木行って僕のこうはいの店 “BAR MANIA” 行きました音譜 久しぶりセインさんお会い出来て嬉しかったにひひチョキ

Then I went my friends bar “BAR MANIA” and I was happy to see Thane again (^-^)/


photo:04



むかしセインさんと同じテレビ番組出てましたにひひ音譜 あの番組の撮影からお会いしてないから久しぶりお会い出来てよかったです音譜

We were in a television program together. I haven't seen him since the program shooting so it was great seeing him again (^ー^)ノ



iPhoneからの投稿