みんなさんたくさんお祝いコメントありがとうございます☆-( ^-゚)v あとブログアメンバー友達会場まで応援に来てくれて本当にありがとうございましたにひひ音譜 すごく嬉しいです~v(^-^)v

Thank you everybody for all of your congratulating comments!!! Also thank you very much to my Blog Amember friends for coming to the event to support me!!! I'am very happy!!













試合前同じ控室の部屋でミノワマン選手とツーショットの写真ニコニコチョキ

Before my fight I took a two shot picture with Minowaman in our changing room.(^ー^)ノ


photo:01



むかしPRIDEの時ミノワマン選手とよく一緒に練習しました。今でもたまに練習とトレーニングやっていますにひひチョキ 僕はミノワマン選手のファンでいつも応援していますべーっだ!チョキ

Awhile back in the PRIDE days, we used to practice and do training with each other. Even now we practice together sometime. (^-^)/ I'am Minowaman's fan and always cheering for him.(^O^)/













僕とミノワマン選手もが今トレーニング行ってるENDO'S GYMの遠藤会長も応援に来てくれましたニコニコチョキ

Me and Minowaman is training at the Endo's Gym and owner Mr. Endo came to support us!!(^_-)☆


photo:02



そして素晴らしい1RD13秒KO勝ち試合しました目チョキ ミノワマン選手も1RD一本勝ちしましたグッド!ニコニコ音譜

Then I did great fight winning by a 1rd 13sec KO win!! Minowaman also won in the 1rd!!!


photo:03



試合終わってセコンドをしてくれた加藤先生といとこの隆弘と記念写真取りました☆-( ^-゚)v 松井大二郎選手もセコンドしてくれましたけどちょうど写真取る時いなかったガーンあせる みんなセコンドありがとうございました…(*^_^*)/

After my fight I took a picture with my cornermen Kato Sensei and my cousin Takahiro. Matsui Daijiro was also my cornerman but he wasn't around when we took this picture.(^_^;) Thank you all for being in my corner! (^O^)/


photo:04



もう一人僕のいとこはるみちゃんと旦那さんが応援に来てくれましたニコニコ音譜

Another one of cousin's Harumi Chan and her husband came to support me. ( ^_^)/~~~


photo:05



一緒によく練習している大山選手と記念写真にひひチョキ

I took a picture with Oyama fighter who always practice with each other. (#^.^#)


photo:06



相手の池野選手お疲れ様でした。試合してくれてありがとうございました。これからも頑張ってください。ぜひぜひいつかまた試合しましょ~(*^-^)b

Thank to my opponent Ikeno fighter for fighting me. I wish you the best of luck. I would love to fight you again in the future. (*^ー^)ノ













さてと… 今日これからまた一週間仕事頑張ります(汗)でも今週練習とトレーニングは休みして夜お月様ゆっくりしますにひひ音譜

Well... starting from today I will go and do my best in another long week of work but I will take off from my practice and training this week. (o^^o)/



合格HAPPY HALLOWEEN合格



iPhoneからの投稿