昨日夜仕事終わってから東中野ゴールドジム行って僕のセコンド加藤先生の格闘技クラスでいい練習出来ました~('-^*)/


Last night after work I went to Higashi Nakano Golds Gym and had a good training at my cornerman Kato San's fighting class.




戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba




今夜もまた練習頑張ります!!!(^O^)/


I will do my best in my practice again tonight!!!
























そしてこの間僕の友達 HEVEA 一柳 暁 からとってもカッコイイ MAD CRIB GYM のロングTシャツ貰えました~\(^_^)/


Then the other day my friend HEVEA Ichiyanagi gave me a very cool MAD CRIB GYM long tee.




戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba




ありがとうございます!僕は TSUWAMONO 応援しています!!お会いする日楽しみにしています!!


Thank you very much! I will be supporting TSUWAMONO!! I look forward to seeing you again someday soon!!!




戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba