昨日一日の仕事終わってから夜中野行って名古屋からの友達の伊藤さんと伊藤さんの友達3人でゆきだるま中野部屋行きました (≡^∇^≡)/

http://nakano.kita-yukidaruma.com/


After a long day of work, in the evening I went to Nakano and met my friend Mr. Itou from Nagoya and his friend. The three of us all went to eat dinner at Yukidaruma Nakano Beya.























2年前ぐらい僕が名古屋の志村道場所属して時伊藤さんは僕の総合格闘技クラスのお客さんでした (*^o^*)/


About 2 years ago when I was working at Shimura Dojo in Nagoya, Itou San was a student in my MMA class.























僕の総合格闘技クラスで伊藤さんをゼロから総合教えて一年ごう伊藤さんがオヤジファイトに出ることになってすごく嬉しかった!!


I taught Itou San from zero in my MMA Class then about a year later Itou San fought in a old mans fighting event so I was very happy to hear that.




戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba





伊藤さんは今でもまだ志村道場行って総合やっています。伊藤さんはいつも僕のことをすごく応援してくれています \(^_^)/


Itou San is still going to Shimura Dojo and still doing MMA. Itou San is always rooting for me.






















伊藤さんが仕事のため東京来て一緒に美味しいゆきだるま中野部屋行って美味しいジンギスカンと美味しいお酒しました~(^-^)ノ~~


Itou San was here in Tokyo for work so we went out to eat some very delicious lamb meat and drink at the Yukidaruma Nakano Beya.




戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba



戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba



戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba



戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba



戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba







偶然で元幕内玉の国もゆきだるまに来てた!!びっくりしました!!(^O^)/ 僕が相撲引退してからお会いしていないからお会い出来て嬉しかった~☆


Also I was very suprised and happy to see the ex- Makuuchi Sumo wrestler Tamanokuni at the restaurant!!! I haven't seen him since I retired from sumo so it was very good to see him again!!




戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba







そして食べ終わって還る前に伊藤さんと伊藤さんの友達と3人で記念写真 (^_^)v


Then after eating me. Itou San and his friend all took a picture together.




戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba







伊藤さんごちそうさまでした♪ またお会いする日を楽しみにしています!(b^-゜) 今日は無事に名古屋戻りましたかなぁ。。。?


Thank you very much Itou San! I'am looking forward to seeing you again someday soon!! I hope you made it back to Nagoya safely.....?





戦闘竜オフィシャルブログ「けっぱれ!TOHOKU」Powered by Ameba