昨日朝から夕方まで家家でゆっくり出来ましたグッド!ニコニコ音譜


Yesterday I had a very good rest at home since the morning until late afternoon.
























昨日の夕方 ビリー中野ゴールドジム行っていいトレーニングしました ケアベア ピンクガッツ


Yesterday late afternoon I went to the Nakano Golds Gym and had a good training.
























そしてビリージムのあと電車新井薬師駅の近く男の子僕がよく行く割り箸焼き肉屋行って美味しいお肉食べましたにひひチョキ


Then after going to the gym I went to eat some very delicious meat at my usual Yakiniku Restaurant that I go to near the Araiyakushi Station.




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ







全部美味しかったアップニコニコアップ


All of the meat was delicious!!
























焼き肉屋のとなり面白い店の看板ありましたにひひ音譜


Next to the Yakiniku Restaurant was a funny name board for another place.




戦闘竜のブログ






どんなカクテルグラスパブかなぁ。。。。はてなマーク 気になる~~~叫びはてなマーク(笑)


I wonder what kind of Pub it is??? I'm very curious??? LOL
























今日も仕事とトレーニング頑張るぞ~!!べーっだ!グーDASH!


I will do my best at work and in my training today!!






戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ