今日朝早くからお月様夜7時過ぎ時計まで仕事頑張りましたガーンあせる


I had to work and did my best from early this morning to after 7pm
























うちのビル会社は今すごく忙しいですあせる 9月6日から9日まで東京ビッグサイトの指輪GIFT SHOW指輪のじゅんびでかなり忙しいですガーンあせる


My company is very very busy now!! We are very busy preparing for the GIFT SHOW at the Tokyo Big Site on Septemaber 6th to 9th.




戦闘竜のブログ




男の子僕は毎日出ますので時計時間あったらぜひ遊びに来てください音譜 後で男の子僕のおすすめ指輪商品と場所教えますニコニコチョキ


I will be there everyday so if you all have time please come and check it out. I will introduce you to my recommended product and where abouts later.






















ところで今日仕事終わって車車向おう時自転車チャリ乗ってた11歳女の子女の子が突然近くの黄色いアパート見てないと聞かれびっくりしましたあせる


By the way today after finishing work while I was walking to my car I was suprised that an 11yr old girl came up to me and asked if I have seen a yellow apartment near here.






















迷子になった家家まで道分からないと言って叫び俺が会社の自転車チャリ出して二人で家家まで分かる道を探しました音譜


She was lost and she couldn't find her way back home she said so I got on our company's bicycle and helped her look for her way back home.





















時計40分ぐらい自転車チャリで走って全然分からなくて叫び二人で会社に戻って警察を携帯呼んであげて何とか警察と一緒に家家まで帰ること出来たべーっだ!チョキ


After riding for about 40min ahe was still unable to find her way back home so we rode back to my company and I called the police and they came and took her back home safely..... lol




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ