昨日はめちゃめちゃ晴れ暑かった!!ガーンあせる 今日は少し涼しくなるかなぁ。。。!?DASH!


Yesterday was a very very hot day!! I hope it will be a little bit cooler today!!
























昨日はすごく晴れ暑かったけど昨日の割り箸ランチはカレーうどんラーメンにしましたべーっだ!あせる


Even though it was very hot yesterday, I ate a curry udon for my lunch.... lol




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




汗かけながら割り箸食べましたガーンチョキ


I was sweating alot while I was eating it.... lol
























そして昨日ビル仕事終わってから星夜東中野ゴールドジムビリー行って男の子加藤先生

柔道格闘技クラスでいいパンチ!練習出来ましたにひひチョキ


Then last night after I finished work I went to the Higashi Nakano

Golds Gym and had a very good training at Kato Sensei's fighting

class.




戦闘竜のブログ




練習柔道終わってから同じパンチ!練習に来てる女の子くさか・みよこ選手女の子と一緒に

記念写真カメラ取れましたニコニコチョキ


After practice I took a picture with a girl fighter Kusaka Miyoko

that is doing her training as well.




戦闘竜のブログ




女の子くさか選手は911女の子女子総合格闘技の試合柔道出ます音譜

柔道 http://w-jewels.jp/  柔道 みんなさんぜひ女の子くさか選手

応援クラッカーよろしくお願いします音譜 男の子僕も時間時計あったら応援クラッカーに行くと

思いますにひひチョキ やはり一緒にパンチ!練習やってるから応援クラッカーしたくなります合格

もちろん男の子俺とパンチ!スパーリングはやってない(笑)べーっだ!音譜 女の子くさか選手頑張って

くださいね~にひひパンチ!


She will have a fight September 11th. Everybody please cheer

for her as well. If I have time, I might go and cheer for her at

her fight because since we are training together I want to go

and cheer for her. Ofcourse we don't do any sparring together.... lol

Kusaka Miyoko the best of luck to ya!!!!




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ