昨日また仕事ロボット柔道練習頑張りました~グッド!ガーンあせる


I did my very best at work and practice again yesterday!!
























昨日ビル会社で3時のおやつはとっても美味しいスイカ食べました~ニコニコチョキ


Yesterday for my 3 o'clock snack I ate some very delicious

watermelon at my company.




戦闘竜のブログ




そして仕事ロボット終わってから夜お月様東中野ゴールドジム行って

加藤先生の練習柔道頑張りましたグッド!目あせる かなりキツイかった

けどすごく頑張りました!!にひひDASH!



Then after work I went to the Higashi Nakano Golds Gym

and had a good training practice with Katou Sensei. It was

very hard but I did my very best!!



戦闘竜のブログ




加藤先生が僕にかなり厳しい練習柔道やってくれましたアップショック!パンチ! 

加藤先生がいつも僕のセコンドやってくれます音譜 

加藤さん9月の試合よろしくお願いします~ニコニコチョキ 

さってと。。。 今日も仕事とトレーニング頑張りますクラッカー



Kato Sensei trained me very hard yesterday!!

He is always my cornerman during my fights.

Kato Sensei please help me during my fight

in September!! Well.... I will go and do my best

at work and training again today!!!




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ