昨日夜仕事終わってからスカイオート 行って僕のハマーくんが治りましたからむかえに行きました~(^-^)/


Last night after work I went Sky Auto to pick up my Hummer. It is fixed so I went to pick him up..... lol


戦闘竜のブログ


スカイオート にすいてほかのカッコイイハマー3台もありましたのでハマーくんどこだ~~~ と言ったら。。。 ここだよと言ったの気がするからすぐに見つかりました~('-^*)/


When I arrived to Sky Auto there were 3 other Hummers there so I was looking for my Hummer and I said where are you~~~ I heard him say here I am and I found him right away.... LOL


戦闘竜のブログ


僕のハマーくんが治ってとっても嬉しい~!!\(^_^)/ スカイオート 社長とスタッフのみんなさんありがとうございました。。。。m(_ _ )m


I'am so happy that my Hummer is fixed!! Thank you Sky Auto Owner and Staff!!!










今日今からはこれからハマーくんと一緒に宮城県へ日帰り行ってきます~(;^_^A 宮城県東松島市にあるロックタウンの格闘技イベント呼ばれて行ってきます~(*^-^)b


Today me and my Hummer will go to Miyagi-Ken now. I'am invited and will be attending a Fighiting Event at the Rock Town in Miyagi-Ken, Higashi Matsushima City so I will go now.









宮城県からの写真楽しみにしてください~☆-( ^-゚)v


Look forward to the pictures from Miyagi-Ken..... LoLz


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ