昨日やっと長い一週間の仕事終わりました~(;^_^A


Yesterday I finally finished my long week of work!!










今日と明日は休みでゆっくりします~(^_^)v


I have a day off today and tomorrow so I will relax.









昨日のお昼はとっても美味しい酢豚ランチを食べました~(o^-')b


Yesterday for my lunch I ate some sweet and sour pork.


戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ


そして長い仕事終わって夜になって何かラーメン食べたくなって江東区にある元力士の友達のラーメン屋 (Sakari) 行きました~o(^▽^)o http://r.gnavi.co.jp/a298900/


Then in the evening after a long day of work I felt like eating some ramen so I went to my ex-sumo wrestler friends ramen restaurant (Sakari) in the Kotoh-Ku area.









僕がいつも注文するこってり醤油ラーメンとのりタップリを食べました~(*^o^*)/


I ate the ramen that I always order Koteri Soy Sauce flavor ramen with alot of Nori... LoLz


戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ


キレイに食べました~('-^*)/ そしてとっても美味しいスープも飲みました~(*^-^)b


I ate it all!!! Then I drank the delicious soup.


戦闘竜のブログ


久しぶり行きました~☆ とっても美味しかった~!!(^-^)ノ~~


It has been awhile since the last time I was there so it was delicious!!! LOL


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ