ピピ島のボートツアーのつつ"き~~~(*^▽^*)


The continue of my Phi Phi Island boat tour trip~~~









ピピ島つく前また別の島行ってお昼ごはん~☆


Before arriving to the Phi Phi Island, we ate lunch on another island.


戦闘竜のブログ



お昼ごはんはとっても美味しいバイキングでした~☆


Our lunch was a very delicious buffet.....









お昼ごはん食べ終わってようやくピピ島到着しました~(;^_^A


After eating lunch, we finally arrived to the Phi Phi Island!!


戦闘竜のブログ



このボートずっと乗りました~(笑) またまたたくさんの人いました~(汗)


This the boat that I rode on.(smile) Again there was alot of people!!(sweat)


戦闘竜のブログ



一時間半ぐらい海で美味しいアイス食べたりゆっくりして遊んでました~(*^ー^)ノ


For about an hour and a half I relaxed and ate a delicious ice cream while enjoying the beach.


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ



ピピ島はとってもキレイな島でした~(^-^)/ このボートツアーはだいたい6時間ぐらいでしたからかなり日焼けしました~(゜д゜;)


Phi Phi Island was very beautiful!! The boat tour was about 6 hours so I got a very bad sun tan!!


戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ