昨日夜は僕の大好きなまおちゃんの誕生日パーティー行きました~(^-^)/



Last night I went to my favorite little girl Mao Chan's birthday party.

















まおちゃんの家でまずはみんなでお酒でカンパイしましたけどまおちゃんはお茶でした~☆



At Mao Chan's house at first we all made cheers with alcohol but Mao Chan only had tea.....lolz





戦闘竜のブログ





そしてまおちゃんの母さんの美味しい手作り料理みんなで食べました~☆



Then we all ate Mao Chan's mother's delicious home made cooking.....





戦闘竜のブログ





この鳥のトマトソース料理とっても美味しかった~☆



This chicken with tomato sauce flavor was very delicious!!





戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ





美味しい手作り料理食べながら美味しいビールも飲みました~('-^*)/



I was drinking some delicious beer while eating some delicious home made cooking....





戦闘竜のブログ





そしてまおちゃんからお手紙とバレンタインのチョコもらえました~☆ めちゃめちゃ嬉しかった~\(^_^)/



Then Moa Chan gave me a Valentines chocolate with a letter. I was very happy!!!





戦闘竜のブログ





まおちゃんの美味しいケーキ来ました~☆ ちなみにまおちゃんの母さんがこの美味しいケーキ作りました~(*^-^)b



Mao Chan's delicious cake arrived!!! Mao Chan's mother baked the delicious cake!!!





戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ





そうなんです。。。 まおちゃんがもう8歳になりました~(^O^)/ 美味しいケーキのあとみんながまおちゃんにたくさん誕生日プレゼントもらった~o(^-^)o



Yes...... Mao Chan is already 8 years old!! After the delicious cake we all gave Mao Chan her birthday presents!!





戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ





僕からまおちゃんに大きいプレゼントあげました~☆ まおちゃんが気にてくれてすごく嬉しかった~(^_^)v



I gave Mao Chan a very big present!! LOL Mao Chan really liked the present that I gave her....





戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ





サイゴみんなで美味しいワイン飲みました~☆



At last we all drank some delicious wine!!!





戦闘竜のブログ







まおちゃんお誕生日おめでとうございます~!誕生日パーティー楽しかった~☆ またお会いするを楽しみにしています~(^ε^)♪



Mao Chan Happy Birthday!!! It was a very fun birthday party!! I'am looking forward to seeing Mao Chan again!!!





戦闘竜のブログ