昨日は自分の結婚記念日でした~(*^▽^*)/



Yesterday was my wedding anniversary day!!

















もう結婚して丸々10年です~(^O^)/



I have been married for exactly 10 years now!!


















なんかとっても早かった~(-^□^-)



It seems to go by so fast!!!


















昨日夜嫁さんと二人で池袋にある鉄板焼き屋行って結婚記念日のお祝いDinnerしました~('-^*)/



So me and my wife went to a Teppanyaki restaurant in the Ikebukuro area to celebrate our wedding anniverdary.




戦闘竜のブログ





池袋の店の名前は鉄板Diner Jakenです~☆



The name of the resaurant that we went to is... Teppan Diner Jaken!!

















まずは何時ものビールでカンパイ~(*^▽^*)/



First as usual I made cheers with a beer!! LOL




戦闘竜のブログ




そして注文したコースのサラダ~☆



Then the salad came from the course that I ordered....




戦闘竜のブログ




そして赤ワインボトル入れました~o(^-^)o



The we ordered a bottle of red win....




戦闘竜のブログ




そのあととっても美味しいアワビ~(*^ー^)ノ



Then the delicious abolone came!!!




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




そしてメインのステーキを焼く前と焼きあとの写真~(笑)



Then the main dish came and I took a before and after picture...(smile)




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




まだまだ僕がお肉足りないから別のステーキと鳥を注文しました~(笑)



There wasn't enough meat for me so I ordered a different steak and chicken....LoL





戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




そして美味しいガーリックライス~☆



Then the delicious garlic rice came.....




戦闘竜のブログ




サイゴはとっても美味しいDessert~(^_^)v



Last the delicious dessert came.....




戦闘竜のブログ




フルーツをチョコにつけって食べるからとっても美味しかった~(b^-゜)



Dipping the fruits into the chocolate was very delicious!!














博多に入る僕の友達のひの会長さんからキレイなお祝い花届きました~\(^_^)/



My friend Hino Kaicyo in Hakata sent us some beautiful flowers.




戦闘竜のブログ




毎年送ってくれるのはとっても嬉しいです~!!ひの会長さん何時もありがとうございます~m(_ _ )m



He sends us flowers every year so we are very happy!! Thank you very much Hino Kaicyo!!!




戦闘竜のブログ