昨日の映画撮影とっても大変でしたけどすごく楽しかった~(^-^)/



The movie shooting yesterday was very hard but I had a great time!!

















昨日の撮影だいぶリラックス出来ました~('-^*)/ また次の撮影楽しみにしています~(*^▽^*)/



I was more relaxed during the shooting yesterday! I'am looking forward to the next shootings.

















おととい(木曜日)の夜友達Ken Housing http://www.8111.com/  の田辺社長さんと下北沢にある寿司屋行った時とっても美味しかった~(^O^)/



The day before yesterday (Thursday) evening, when I went out to eat at a sushi restaurant in the Shimo Kitazawa area with my friend Mr. Tanabe the Ken Housing owner the food was very delicious!















まずは何時も美味しいビールから~(^-^)/



I always start with a delicious beer!! LOL





戦闘竜のブログ





そして美味しいお寿司と天ぷら食べました~(^∇^)/



Then I ate some delicious sushi and tenpura.




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




そのあとその店のとっても美味しいブルーベリーサワー飲みました~(‐^▽^‐)/



Then later I drank some delicious blue berry sour....




戦闘竜のブログ






美味しいお寿司食べ終わってからみんなで近くの店で飲みに行きました~(o^-')b



After we all ate some delicious sushi then we went out to drink at a different place near by.




戦闘竜のブログ




なぜか女の子たちがナースのかっこうでした~(笑)(^O^)/(笑)



For some reason all the girls were dressed up as a nurse....(smile)


















そしてみんなで移動してまた近くのハワイアンバー行って僕が美味しいロングアイランドアイスティー飲みました~o(^-^)o



Then we all went to a near by Hawaiian bar and I drank some delicious Long Island Ice Tea's!!! LoL




戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




あの日とっても楽しかった~\(^_^)/ 田辺社長何時もありがとうございます。。。m(_ _ )m またお会いするを楽しみにしています~☆-( ^-゚)v



I had a great time that day!!! Thank very much Mr. Tanabe!! I look forward to seeing you again someday soon!!




戦闘竜のブログ