昨日ケンジが判定3-0で負けました~(ノ_・。)



Yesterday Kenji lost his fight by a 3-0 decision.....







戦闘竜のブログ








いい試合でした。ケンジお疲れ様でした。また頑張りましょ~('-^*)/



It was a good fight. Kenji will win his next fight!!

















三崎選手と高瀬選手とスリーショット~(*^▽^*)



Here is a three shot picture of me, Misaki and Takasei.









戦闘竜のブログ









試合終わってケンジの応援に来てくれた友達の鈴木さんと一緒に中野にある美味しい馬料理屋行きました~(-^□^-)/



After the fight I went to Nakano with my friend Suzuki San who came to cheer for Kenji. Went to a Horse food restaurant...... LoL
















まずは美味しい冷たい大の生ビール~(^O^)/



First I had a delicious big size cold draft beer.








戦闘竜のブログ









そしてとっても美味しい馬料理~(^-^)/



Then we ate some delicious Horse food.....LoL









戦闘竜のブログ










途中で生中のビールにかえました~(;^_^A



In between I changed from a big size draft beer to a regular size....(smile)









戦闘竜のブログ









そのあとみんなで近くのスナック行きました~o(^-^)o



Then we all went to a snack near by.










戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ










鈴木さんありがとうございました~☆ 僕が途中で上がって新橋に移動して大阪から来てた友達格闘技Tsuwamonoの一柳社長さんとお会いして一緒に飲みました~(^_^)v



Thank you very much Suzuki San. I left early to go to meet and drink with my friend Ichiyanagi who came from Osaka.









戦闘竜のブログ










同じ大会で一柳さんのところの選手が負けましたけど次また二人とも頑張ります!一柳さんと大阪から応援に来てたみんなさんお疲れ様でした~(^o^;)



Ichiyanagi's fighter also lost in the same event as Kenji but they both will do their best again next time.















そしてそのあと六本木に移動して後輩のバーで飲みました~f^_^;



Then I went to my friends bar in Roppongi!!!!!










戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ










ロングアイランド飲みすぎた~(笑)



I drank too many Long Island's!!!!! LOL










戦闘竜のブログ