今日両国国技館行きました~(^-^)/



Today I went to the Ryogoku Kokugikan.









戦闘竜のブログ














ラジオ番組始まる前に同じ部屋だった大関魁皇と久しぶりお会いしてすごく嬉しかった~('-^*)/ 今日は負けましたけどまだまだ頑張れるそう~!!(^O^)/



Before the radio casting started, I went to see Ozeki Kaiou. We used to be in the same sumo heya so I was very happy to see him again. Even though he lost today he will still keep on doing his best.









戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ













横綱白鵬も一緒に写真取りました~☆-( ^-゚)v 久しぶり色々とお話して嬉しかった~(^_^)/



I also took a picture with Yokozuna Hakuhou. I was happy to talk to him again.








戦闘竜のブログ














そして幕内のドスコイラジオ始まりました~☆ さいしょかなりキンチョしました~(汗)(^o^;)(汗) 今日は元出島関と一緒でした~(^-^)ノ~~



Then the Dosukoi Radio casting for the Makuuchi started. I was very nervous at first. Ex-sumo Dejima was there with me.







戦闘竜のブログ













後半かなりリラックスしました~(笑)



At the end I finally started to relax....(smile)








戦闘竜のブログ














ラジオの席からこの感じでした~☆



Here is a picture view from the radio seats.










戦闘竜のブログ














すごく楽しかった!(^O^)/ ぜひいつか両国国技館で相撲見る時ラジオもってドスコイFMを聞きながら相撲見てください~(o^-')b ドスコイFMはかなり楽しく相撲見ること出来ます~(^-^)/ 僕はまたドスコイFMに出ると思いますのでお楽しみに~(^ε^)♪ ドスコイFMのスタッフのみんなさんありがとうございました。本当に楽しかった~\(^_^)/



I had a great time!! If you ever go to the Ryogoku Kokugikan to watch sumo then bring your radio and listen to Dosukoi FM while watching sumo. You can have more fun listening to Dosukoi FM while watching sumo. I will be going on Dosukoi FM again so look forward to it. Thank you very much to the Dosukoi FM staff. I really had a great time!!














戦闘竜のブログ