昨日星空夜下北沢で友達家Ken Housing家 ビルhttp://www.8111.com/ ビル の男の子社長の会社の忘年会クラッカー行きましたニコニコチョキ



Last night I went to Shimo Kitazawa to my friend the Ken Housing owner's year end party.


















家Ken Housing家の忘年会クラッカーの場所は電車下北沢駅の近くの焼き肉屋割り箸もりちゃん割り箸でやりました音譜



Ken Housing's year end party was at a Yakiniku Restaurant called Mori Chan near the Shimo Kitazawa train station.....






戦闘竜のブログ











焼き肉屋割り箸もりちゃん割り箸の二階をかしきりでした~にひひ音譜



We reserved the whole 2nd floor at the Yakiniku Restaurant Mori Chan!!! LOL






戦闘竜のブログ











僕もビール酒飲みたかったけどパンチ!試合前のでちょ~アップ ガマンしました~にひひあせる 飲めないよに下北沢まで僕の愛車車ハマーH1車で行きました~グッド!目 まずはサラダとコーラ~べーっだ!音譜



I also wanted to drink alcohol but my fight is coming soon so I really had patience!! I made sure not to drink alcohol by driving my Hummer H1 to Shimo Kitazawa..... lol I started with a salad and coke......






戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ











そして僕が大好きの牛タンを割り箸食べてからカルビとホルモン音譜



Then I ate my favorite Cow Tongue and then the Beef and Hormone...... lol






戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ











そして途中でコーラあきてオレンジオレンジジュースにかえました~べーっだ!あせる



Then later I kinda got tired of drinking coke so I change my drink to orange juice...... lol






戦闘竜のブログ











もちろん歌集の友達カラオケ諸岡ケンジ さんカラオケも来ました~にひひ音譜



Ofcourse my singer friend Morooka Kenji came also!!!






戦闘竜のブログ











Ken Housing http://www.8111.com/  の田辺社長いつもありがとうございます音譜 とっても美味しかった~グッド!ニコニコ音譜 試合に向かってかなりパワーつけましたアップアップアップ 明日の試合必ず勝ちますビックリマークメラメラ 



Thank you very much Ken Housing owner Tanabe Sacho!!! The food was very delicious!!! I received alot of power!!!! I will win my fight tomorrow!!!!!

















戦闘竜のブログ