僕が注文した 宝石緑Rock'n Beat Fashion宝石ブルー http://ameblo.jp/rbr-fashion/ のイヤーピース来ました~音譜



My earphone set that I ordered from Rock'n Beat Fashion arrived!!!






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ







男の子明田工房  社長安く売ってくれてありがとうございます音譜 めちゃめちゃカッコイイですアップ 僕の音譜ipod音譜につけて大好きな音譜Hip-Hop音譜の音楽聞きながら笑ガッツトレーニング頑張っています~べーっだ!チョキ



Aketa Sacho thank you for selling to me at a cheap price. It is very very cool!!! I got it on my ipod and I listen to my favorite hip-hop songs while doing my training.






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ






僕が宝石ブルーキラキラ宝石緑宝石赤スワロフスキー宝石白大好きのでもしまた何かいいものあったら教えてください~目チョキ これからもよろしくお願いします~にひひチョキ




I really like the shiny swarovski's so if you have another cool item then please let me know. Thank you again in the future..... lol
















戦闘竜のブログ