昨日お月様夕方ビリー中野ゴールドジムのパンチ!練習行く前にちょっとドンキに寄って買い物しましたべーっだ!音譜



Yesterday late afternoon before going to my practice at the Nakano Golds Gym I stopped by Donkey to do a little shopping.






戦闘竜のブログ





そしてビリー中野ゴールドジムで男の子大山選手とほかの男の子選手といいパンチ!スパーリングの練習やりましたグッド!目あせる



Then I had a good sparring practice with Oyama and some other guys at the Nakano Golds Gym.





戦闘竜のブログ






そしていいパンチ!練習のあと男の子知り合いと一緒に渋谷区神宮前にあるとっても美味しい鹿児島料理割り箸 「きばいやんせ」割り箸の店行きましたにひひ音譜



Then after a great practice, I went out to eat dinner with my friend in Shibuya-Ku at a delicious Kagoshima Restaurant 「Kibaiyanse」.






戦闘竜のブログ






このヒヨコじ鳥かわ焼きめちゃめちゃ美味しかったおやしらず



This Ji Tori skin plate was very very delicious!!






戦闘竜のブログ






あとこのヒヨコ鳥がら玉子スープもめちゃめちゃ美味しかった音譜



Also this Chicken flavor egg soup was very very delicious!!!






戦闘竜のブログ






そして店割り箸きばいやんせ割り箸の親方と記念写真カメラチョキ



Then I took a picture with Kibaiyanse Oyakata.






戦闘竜のブログ






店のお客さんが僕女の子男の子のファンで一緒に記念写真カメラ取りました~べーっだ!チョキ



Then I also took a picture with some customers at the restaurant who were my fan.






戦闘竜のブログ







そのあと世田谷区に移動して軽くビール飲みに行きましたニコニコ音譜 家に還る前にとっても美味しいお寿司食べましたにひひチョキ



Then we all went to Sendagaya-Ku and drank a little. Before coming home I ate some delicious Sushi....lol






戦闘竜のブログ






昨日はとっても楽しい一日でしたにひひチョキ



I had a great time yesterday!!!
















戦闘竜のブログ