試合の前の日僕の知り合いがTSUWAMONOの一柳さんを紹介してくれました~音譜 http://tsuwamono.net/




The day before my fight my friend introduced me to the Tsuwamono Ichiyanagi.






戦闘竜のブログ





一柳さんの会社が作ってるECOタイヤのリサイクルのカッコイイポーチとカバンをプレゼントとしてもらえました~ニコニコチョキ




Ichiyanagi's company makes ECO recycle tire pouch and bags so he gave one to me for a present.






戦闘竜のブログ






僕が今頑張って自分のジム・道場を作ってるからこれから僕のTeam Fighting DragonとTSUWAMONOいいお付き合いします~音譜




I'am trying to build my own gym / dojo so someday my Team Fighting Dragin and Tsuwamono will work together.

















この間 Zepp 大阪の試合の打ち上げに行って来ました合格 僕が前に一緒に頑張ってた志村道場の恩田と曽根お会い出来てとっても嬉しかったアップ




The other day after the Heat 16 fights at the Zepp Osaka, I went to the after party. I was very happy to see Onda and Sone because we used be in the same Shimura Dojo.






戦闘竜のブログ






打ち上げのあと試合応援にきてくれたKONISHIKIさんと知り合いたちとお会いしましたニコニコチョキ




After the Heat 16 after party I went out with Konishiki and friends who all came to watch me fight.






戦闘竜のブログ






大阪のとっても美味しいタコ焼きも食べました~べーっだ!音譜




I ate some very delicious Osaka Takoyaki!!






戦闘竜のブログ
戦闘竜のブログ






久しぶり食べたからめちゃめちゃ惜しかった!!クラッカー




It has been a long time since I ate some so it was very very delicious!!
















戦闘竜のブログ