夕方友達の男の子木村がホテルホテルまで僕をむかえにきてくれて一緒に羽曳野行きました音譜 今回の試合僕をスポンサーしてくれてる車会社 “MCG” マイカーギャラリーあいさつしに行きましたニコニコ音譜




Yesterday late afternoon my friend Kimura came to pick me up at the hotel and we went to Habikino. We went to visit a car company called "MCG" My Car Garally that is sponsoring me for my fight.






戦闘竜のブログ






男の子木村がだいぶ前に車MCG車を紹介してくれてそしていつか大阪でパンチ!試合したらぜひサポートしてくると言ってくれて嬉しかった~にひひチョキ





Along time ago Kimura introduced me to MCG and they said whenever I have a fight here in Osaka they will support me so I'am very happy!!






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ






MCGのみんなさん応援ありがとうございます.......m(_ _ )m 明日は必ず勝ちます!!パンチ!プンプンドンッ そのあと木村と二人で平野区にある僕がまだ力士の時よく木村と一緒に行った割り箸焼き肉屋割り箸行きました~べーっだ!チョキ




Thank you for your support MCG!!!! I will definitely win tomorrow!!! Then me and Kimura went to Hirano to eat at a Yakiniku restaurant that we used to go all the time when I was in Sumo.






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ






久しぶり行きましたからみんなすごく喜んでくれましたニコニコ音譜




Everybody there was very happy to see me again!!!






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ







明日試合勝つためニンニクを食べましたにひひ音譜




I ate some garlic so that I can win tomorrow.....lolz






戦闘竜のブログ






では明日は試合です!! 頑張ります!! みんなさん応援よろしくお願いします.....m(_ _ )m




Well, tomorrow is fight!! I will do my best!! Everyone please cheer for me......m(_ _ )m



















戦闘竜のブログ