昨日星ビリー中野ゴールドジムの笑ガッツトレーニングのあといつも世話になってるHealthy-Oneの社長さんから連絡あり池袋行きました~ニコニコチョキ





Last night after my training at the Nakano Golds Gym I went to Ikebukuro to see my friend Healthy-One Owner.











11月6日Zepp大阪での試合の小さい頑張れ会カクテルグラスしてくれました~クラッカー 池袋にあるオシャレな女の子Girls Bar女の子すれてくれました~べーっだ!チョキ





He had a small good party for me to win my fight on November 6th at the Zepp Osaka. We went to a nice Girls Bar in Ikebukuro....lol






戦闘竜のブログ





そこで店のマスター男の子のとっても美味しいナイフとフォーク肉料理ナイフとフォークを食べました~べーっだ!音譜





The master at the place cooked me some delicious meat!!!






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ





めちゃめちゃ美味しい鳥肉とステーキを食べてスタミナアップしました~グッド!ニコニコ





The Chicken and Steak was very very delicious and my stamina has gone up......lol













Healthy-Oneの社長さんありがとうございました。。。m(_ _ )m とっても楽しかったアップ音譜 Healthy-Oneのビタミンを飲んで試合絶対勝ちます!!プンプンパンチ!DASH!





Thank you very much Healthy-One Owner!!! I had a great time!!! I will be drinking his vitamins and win my fight!!!!














ぜひHealthy-Oneのホームページを見てください~ひらめき電球 http://www.healthy-one.co.jp/





If you have time, please check out the Healthy-One's homepage..... http://www.healthy-one.co.jp/











戦闘竜のブログ