昨日の朝いい天気晴れでしたから午前中のトレーニングは僕の車愛車ハマーH1を2時間かけて洗いました~ニコニコ




It was a very nice day yesterday morning so my morning training was washing my Hummer H1. It takes about 2 hours to wash so I can get in a good training....lol











戦闘竜のブログ










そして夜は中野ゴールドジムの柔道練習行きました。昨日僕のいとこ隆弘がわざわざ柔道練習来てくれました~にひひ ケンジくんと3人でいい練習出来ました~グッド!目 





Then in the evening I went to Nakano Golds Gym for my practice. Yesterday my cousin Takahiro came to practice with us. Kenji and the three of us all practiced together.













ケンジくんと隆弘がいいパンチ!スパーリングの練習やりました~合格





Kenji and Takahiro did a good sparring....









戦闘竜のブログ











そして僕も二人とも軽くパンチ!スパーリングやりました~べーっだ!チョキ






Then I did a light sparring with the both of them......lol












戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ










11月6日大阪の試合まで練習とトレーニング頑張ります!! 応援よろしくお願いします~ニコニコチョキ





I will do my best in my training and practice to prepare for my fight on November 6th in Osaka. Please cheer for me!!













戦闘竜のブログ