昨日夜また中野ゴールドジム行って練習頑張りました~(^O^)/





I went to the Nakano Golds Gym for my practice again last night.






戦闘竜のブログ






昨日はケンジくんと吉田くんと一緒に練習しました~(^-^)/ 3人でスパーリングと総合の練習しました~('-^*)/ スパーリングの練習のあと総合でケンジくんと吉田くんが先にやりました~(-^□^-)





Yesterday, I practiced with Kenji and Yoshida. The three of us did our sparring and MMA training. After sparring training, Kenji and Yoshida was doing our MMA training first.






戦闘竜のブログ






そして僕とケンジくんやりました~(o^-')b




Then me and Kenji went at it!








戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ






そのあと吉田くんとやりました~o(^-^)o





Then me and Yoshida went at it.






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ






昨日はスパーリングと総合の練習8RDぐらいやりました~(;^_^A 昨日はいい練習出来ました~(^_^)v 今日もこれから中野ゴールドジム行って来ます~(^O^)/ 今日は二回練習します、頑張るぞ~(b^-゜)





Yesterday I did a total of about 8 rounds of sparring and MMA training. I had a good practice yesterday. I will go to the Nakano Golds Gym again soon. I will practice two times today! I will do my best!!!








戦闘竜のブログ