昨日夜表参道の食事のあとみんなで六本木行きました~(^-^)/ 久しぶり六本木行きました~≧(´▽`)≦






Last night after eating dinner in Omotesandou we all went to Roppongi! It has been along time since I last went to Roppongi.






戦闘竜のブログ






みんなで六本木にあるモノマネの店“STAR”行きました~('-^*)/





We all went to an acting bar called “STAR” in Roppongi.






戦闘竜のブログ






松田セイコさんと桑田さんをモノマネする人たちすごく似てて生で見るとすごく楽しかった~(*^▽^*)/






The people who act like Matsuda Seiko and Kuwata looked just liked them. It was fun watching the show live.






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ







モノマネのショー終わってからみんなでステージの上で記念写真取りました~☆-( ^-゚)v






After the acting show, we all took a picture together on the stage.






戦闘竜のブログ







モノマネショーがめちゃめちゃ面白かった!!!(^-^)ノ~~ そのあとみんなで近くのスナックでカラオケ~(*^-^)b






The show was very very funny!!! After the show we all went to a snack near by to sing some Karaoke.






戦闘竜のブログ






店の前でプロスキーヤーの井山・敬介選手とツーショット~(o^-')b





In front of the snack I took a picture with Iyama Keisuke who is a pro skier.







戦闘竜のブログ








そして帰る前にみんなで六本木にあるとんこつラーメン屋行ってから帰りました~(*^ー^)ノ





Then before going back home, we all stopped by a tonkotsu ramen restaurant near by in Roppongi then we went home.






戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ






その店のとんこつラーメンはまま~でした(笑) やはり世田谷区にあるなんでんかんでんのとんこつラーメンが一番うまい~~~(*^o^*)/





The tonkotsu ramen at that restaurant was aite. (smile) But I think that the Nandenkanden Tonkotsu Ramen tastes much better!!! LOLz






昨日夜はとっても楽しい夜でした~☆ 田辺社長本当にありがとうございました!!o(^-^)o またお会いするを楽しみにしています~(o^-')b






I had a great time last night!!! Thank you very much Tanabe Sacho!!!! I look forward to seeing you again soon!!







戦闘竜のブログ