昨日夜東京都西多摩郡でいとこ隆弘の練習を見にと教えるに行きました~(^-^)/



Last night I went to my Cousin Takahiro's practice and to teach him in Tokyo-To, Nishi Tama-Gun area.












10月2日新宿フェイスで隆弘の試合セコンドとして行きます~('-^*)/



I will be Takahiro's cornerman during his fight on October 2nd at the Shinjuku Face.




戦闘竜のブログ



昨日隆弘がすごく頑張りました~☆ 試合まであと二週間で少し疲れがあるけど練習頑張りました~('-^*)/ 僕も2RDぐらいさんかしました(笑) 先生と一人の生徒と1RDずつやりました~(-^□^-)/



Yesterday Takahiro did well during practice. He has 2 more weeks to go before his fight and he is a bit tired but did well. I also did 2RD of a little training. I did one round each with the teacher and his student.




戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ




いい先生でしたから生徒たちがきっと強くなると思います~☆ 練習終わってからみんなで記念写真取りました~o(^-^)o



They have a very good teacher so I think his students will get strong. After practice, we all took a picture together.




戦闘竜のブログ



また遊びに行くのは楽しみにしています~!!みんなさんぜひ僕のいとこの隆弘応援よろしくお願いします~(^_^)v



I'am looking forward to going there again some day!! Everybody please cheer for Takahiro!! Thanks!!



戦闘竜のブログ