またまた懐かしい写真見つかりました~≧(´▽`)≦ 今度は僕が相撲の時の写真です~('-^*)/


Again I found some more old pictures of me!! This time I found some pictures when I was in Sumo!!


戦闘竜のブログ


僕が19歳で名古屋場所、相撲部屋に入ってた時の写真です~(笑) 若いな~~~~(;^_^A


This is when I was 19 years old during the Nagoya Basho when I first joined sumo. Man I was very young!!!!LOLz


戦闘竜のブログ


幕下の時の写真です~(^o^;)/


This is when I was in Makushita!


戦闘竜のブログ


新十両のお祝いパーティー( ^-゚)v


This was taken during my Shin Juryo party.


戦闘竜のブログ


そして僕のこち亀のけっしょうマワシ~(*^-^)b これいい上写真大きくなれなかった~m(..)m


And here is a picture of my Kochi Kame Kesho Mawashi belt that I wore. This picture won't get any bigger!!


戦闘竜のブログ


関取の時の新年挨拶回り~(^_-)☆


This when I was a Sekitori and go out for a Happy New Year rounds.


戦闘竜のブログ


僕のあけに~(^_-)☆


This is my Akeni Box.


戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ


両国国技館で相撲の帰りにファンの方サインあげた時~(^-^)ノ~~


After my sumo match at the Ryogoku Kokugikan, on my way back I was giving a fan my autograph.....lol


戦闘竜のブログ


どこかの相撲のファンから~☆ そっくりだな~f^_^;


Here is a cartoon of me that one of my fans made for me. It looks just like me!!! LOLz


戦闘竜のブログ


そして僕が引退しての後ほしたんご関のだんぱつ式行きました~(^_^;)


Then after I retired, I went to Hoshitango's retirement ceremony.


戦闘竜のブログ


そして僕のだんぱつ式~(o^-')b 懐かしいでしょう~v(^-^)v 今はまだ格闘技頑張っています!!!(^ε^)♪


And here is my retirement ceremony!! Man that brings back good memories!! Now I'am still doing my best in the fighting world......lol


戦闘竜のブログ