この間僕の妹からいい誕生日プレゼント送って貰えました~(*^o^*)/ 何と僕の地元野球チーム St. Louis Cardinals の名前入りジャージ貰えました~('-^*)/


A while back, I received a very nice Birthday present from lil' sister. She made me a St. Louis Cardinals Jersey!!


戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ


番号は僕が高校卒業した年です~(^_-)☆ 早く手を治して次の試合で着て入場したいです~☆-( ^-゚)v


The number is the year that I graduated from high school....lol I will hurry up and heal my hand so that I can wear this in my next fight!!


戦闘竜のブログ-未設定