武蔵丸親方と楽しくお話しながらマシメローを焼きました~(*^ー^)ノ


Me and Musashimaru were talking while heating some marshmellow's.


戦闘竜のブログ


Konishikiさんがまおちゃんにマシメローを焼いてくれた~(*^o^*)/


Konishiki was heating some marshmellow's for Mao Chan.


戦闘竜のブログ


まおちゃんがほかの子供たちとプールの中遊んでました~(*^ー^)ノ


Mao Chan was playing in the pool with the other kids.


戦闘竜のブログ


そのあと武蔵丸親方があの小さいプール子供たちと一緒に入りました~(笑)まおちゃんがすごく喜んでました~v(^-^)v


Later Musashimaru jump into the small pool with the kids. Mao Chan was very happy!


戦闘竜のブログ


でもまおちゃんの顔がちょっと困ってたに見える~(笑) あとでサイゴの写真又アップします~(*^-^)b


But Mao Chan's face looks like she does not know what to do in this picture....lol Later I will update the last pics that I took.


戦闘竜のブログ