昨日夜トライクの会長と一緒に横浜大黒パーキングエリア行きました~ε=ε=ε= ヾ(*~▽~)ノ http://www.trike-climax.com 中野で待ち合わせしてから行きました~(^-^)/


Last night I went to the Yokohama Daikoku Parking Area with the Trike Owner. http://www.trike-climax.com I met up at Nakano then left.


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


やはりトライクを生で見るとめちゃめちゃカッコイイ~(^O^)/ そしてちょっと暗くなったからしっぱつしました~('-^*)/


The Trike looks very very nice when I saw it with my own eyes! We left when it got a little bit dark.


戦闘竜のブログ


ハマーH1 vs トライク~(笑) そして横浜大黒パーキングエリアにつきました~≧(´▽`)≦


Hummer H1 vs Trike~(smile) Then we arrived to the Yokohama Daikoku Parking Area.


戦闘竜のブログ


スゴイカッコイイ車たくさんありました~!僕のハマーではじめて行きました~☆ 車好きな人たくさん僕のハマーH1とトライク見に来ました~☆-( ^-゚)v


There were alot of cool cars there! It was my first time going there in my Hummer H1. Alot people that loves cars came to see my Hummer H1 and Trike!!


戦闘竜のブログ


横浜大黒パーキングエリアもう何年ぶりに来ましたから楽しかった~\(^_^)/ そしてそのあとドライブとしてハマーH1とトライク二人が横須賀に向かってこの前行った海の目の前のレストラン(RICE)で夜ごはん~(*^-^)b


It has been years since I came to the Yokohama Daikoku Parking Area again. Then for a drive, Hummer H1 and Trike the both of us went to Yokosuka and ate dinner at the Restauraunt (RICE) in front of the beach that we went to before.


戦闘竜のブログ


とっても美味しいチキンとかつサンドとほかの美味しい食べ物食べて帰りました(^_-)☆


We ate a delicious chicken and pork sandwich and some other delicious foods.


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


とっても美味しかった又いつかレストラン(RICE)行きます~(^-^)ノ~~ 楽しいドライブ出来ました~o(^-^)o


The food was very delicious, I'm will be going to that Restaurant (RICE) again! I had a fun drive!!


戦闘竜のブログ


サイゴにトライクと記念写真~(^_^)v 似合おうかなぁ?(o^-')b


And last, I took a picture with the Trike!! Do I look good on it? (smile)


戦闘竜のブログ