この間の火曜日の夜僕の同級生ステファニーの家に行って美味しいBBQを食べました~(-^□^-) ステファニーの旦那さんが美味しいBBQ作ってくれました~('-^*)/


Last Tuesday evening I went to my classmate Stephanie's house for dinner. Her Husband cooked some delicious BBQ for me.



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


ステファニーが色んな美味しい食べ物作ってくれました~(≡^∇^≡)/☆


Stephanie made alot of other delicious food for me.



戦闘竜のブログ


ビーンズ、コーン、とパン~!!そしてお肉はBBQハンバーガー、ホットドッグとチキン全部美味しかった~~о(ж>▽<)y ☆


Beans, Corn, and Bread~!! And the meat was BBQ Hamburgers, Hot Dogs, and Chicken~~


戦闘竜のブログ


僕がふた皿食べました~☆-( ^-゚)v


I ate two plates......lolz



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


ステファニーと旦那さんと子供たち僕のTシャツをプレゼントあげました~☆ 子供たちが僕の大ファン~(*^-^)b みんなで記念写真取りました~\(^_^)/


I gave Stephanie and her husband and kids my T-Shirt for a present. Her kids are my biggest fans!! We all took a picture together with my T-Shirts on!!! LOL


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


みんなすごく喜んでました~v(^-^)v とっても楽しかった~!!(^-^)ノ~~


We all had a great time together!! I was very happy!!!



戦闘竜のブログ