この間の土曜日朝のラジオ番組終わってその日の夜僕の高校の同級生、先輩&後輩たちが地元のホテルで僕のお帰りなさいパーティーをしてくれました~(*^o^*)/~


The other day on Saturday after the morning radio show, in the evening my classmates from high school set up a welcome home party for me at a hotel in our hometown.


戦闘竜のブログ




After arriving to the hotel I took a picture under the billboard that they had for me.


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




The suit that I'm wearing is a new suit that I bought here. Does it look good on me....??? Then I went into the party room and there were about 100 people classmates and family there to come and see me so I was soooo happy!!



戦闘竜のブログ




I haven't seen over half of them for about 22 years there. Man.... I was sooo happy!! We all started to take a group picture together. First the boyz group picture but some of the girlz were playin around by getting in the picture. lol



戦闘竜のブログ




Finally we got the boyz group picture in~



戦闘竜のブログ




Now the girlz turn~


戦闘竜のブログ



そして僕の親戚と一緒に記念写真~o(^-^)o


Then I took a picture with my family~



戦闘竜のブログ



パーティーがだいぶ終わるところプレゼント貰えました~☆ そのプレゼントは僕の高校の名前入りバッグでした~☆ めちゃめちゃ嬉しかった!!v(^-^)v


As the party was coming to an end I received a prezent from my classmate. The present was our high school bag with our high school name on iit. I was very happy!!


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ



みんなとちょう久しぶりお会い出来てすごくよかった!!サイコのパーティーでした!!(*^-^)b パーティー終わってから20人ぐらいで二次会行きました~(^o^;)/ またあとで二次会の写真のせますね~☆-( ^-゚)v


I was sooo happy to see them all again after such a long time!! It was a great party!! After the party about 20 of us all went to the after party. I will update some pictures from the after party later.


戦闘竜のブログ

そして女子の出番~(笑)
そしてやっと男子だけの記念写真取れました~(笑)
半分いいじょう22年ぶりぐらいお遭いした人いました~☆(*^o^*)☆ ちょう嬉しかった!!☆(≧▽≦)☆ みんなで記念写真取り始めた~☆ さいしょ同じ学校の男子グループの写真を取りはじまったら女子がちょっとジャーマンしてた~(笑)
僕が着てるスーツは新しいスーツです~☆ こちにいる間買えました~\(^_^)/ 似合ってるかなぁ。。。。???(o^-')b そしてパーティー会場に入ってだいたい100人ぐらいの学校の友達と親戚がたくさん来てくれてすごく嬉しかった!!(*^o^*)/~
ホテルにすいてまずはホテルの前の看板で記念写真取りました~(*^-^)b