昨日夜僕が相撲の時のどきゆきさんのラーメン屋 “盛”行きました~(≡^∇^≡)/☆ 久しぶり行きましたからとっても美味しかった!!≧(´▽`)≦ おすすめはこってり醤油ラーメンです~☆


Last night I went to my friends ramen restaurant “Sakari” after such a long time. My friend YUKI joined sumo at same time I did. My favorite ramen that I suggest to you all is Kotteri Ramen.(smile)



戦闘竜のブログ


僕が必ずこのラーメンを食べます~(^-^)/ ゆきさんとすごく久しぶりお会いしましたからたくさんお話しました~☆-( ^-゚)v


When I go to his place I always order this ramen. I haven't seen YUKI for a long time so we had alot to talk about.



戦闘竜のブログ


ラーメン屋 “盛”の場所は錦糸町の近くです~(b^-゜)


The ramen restaurant “Sakari” is located near Kinshicho.


戦闘竜のブログ



その後僕の知り合いのママさんの店 “Big Mari” 遊びに行きました。ママと何人のお客さんがこの間僕の試合を応援に来てくれましたからママとお客さん会えに行きました~☆-( ^-゚)v 僕が突然店行ったからみんなすごく喜んでました~\(^_^)/ 僕の愛車で行きましたから酒は飲んでない~(汗)牛乳を飲みました~(^ε^)♪ 店のとなり寒桜がまんかいでとってもキレイでしたから店終わってからみんなで記念写真取りました~v(^-^)v


After that I went to “Big Mari” my other friend Mama San. Mama San and some of her customers came to watch me fight the other day so I went to visit them last night. I suddenly stop by her place so they were all suprised and happy to see me. I drove my car there so I ddn't drink any liquir. I just drank milk.(smile) Next to her place the was a beautiful cherry blossom tree so after her place closed we all went to take a picture under the tree.



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


隅田川のそばですごくキレイでしたよ~!!p(^-^)q


The cherry blossom tree was next to the Sumida River so the view was beautiful!!



戦闘竜のブログ


みんなと久しぶり会えること出来てめちゃめちゃ嬉しかった!!早く名古屋から東京戻りたい!!!(*^ー^)ノ


I was very very happy to see everybody!! I can't wait to come back to Tokyo from Nagoya!!!


戦闘竜のブログ