みんなさんこんばんは~(^-^)/

Good evening everybody!!



いよいよ明日は僕の韓国(Khan2)の試合です~('-^*)/ 今日朝から大会の写真さつえいしました~(*^▽^*)

Well, tomorrow is the day of my fight here in Korea (Khan2). This morning I had a picture shooting for the event.


戦闘竜のブログ



戦闘竜のブログ


そのあとホテルでお昼ごはん食べました~o(^▽^)o

After the picture shooting I ate lunch at the hotel.


戦闘竜のブログ


そしてお昼ごはんのあとルールミーティングと記者会見しました~o(^-^)o 相手(キム・ミンス)とお会いしました!!(^▽^;)

Then after eating lunch, we had the rule meeting and press conference. I met my opponent (Kim Minsu)!!


戦闘竜のブログ



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


明日頑張りますのでぜひ応援よろしくお願いします!!(^-^)ノ~~

Tomorrow I will do my very best so please cheer for me!!



戦闘竜のブログ