今日の夕方無事に韓国つきました~(^-^)/ 思ってたよりあんまり寒くないです~(^~^) 泊まるホテルまでバスで行きました~f^_^; バスに乗る前空港の入り口前で写真取りました~(;^_^A

Today in the late afternoon I made it safely to Korea. It isn't as cold as I thought it would be here in Korea. I took a bus to the hotel that I will be staying at. Here is a picture of me before boarding the bus outside the airport.


戦闘竜のブログ


泊まるホテルまで道がすごくこんでました~(≧▽≦)

While on my way to my hotel, there was alot of traffic!!


戦闘竜のブログ


そしてあとホテルつきました!!(^ε^)♪

Then I finally arrived to my hotel!!



戦闘竜のブログ


ではまたブログアップしますねぇ。。。(o^-')b

Okay, I will update my blog again later alright!!!



戦闘竜のブログ