僕がFacebookもやっています。そしてFacebookにいる高校の同級生が懐かしい写真のせてくれました~(^O^)/ 僕が相撲してた時の写真です~(≡^∇^≡)

I'am doing facebook as well. One of my classmates from high school posted some old pics of me from when I was in sumo.


戦闘竜のブログ


僕が始めた相撲部屋に入った時の写真です~f^_^;

This is a picture of when I first joined the sumo beya!!


戦闘竜のブログ


僕が幕下優勝した時の写真です~(^_^)v

Here is a picture of when I won the Makushita Championship.


戦闘竜のブログ


大関魁皇と一緒にちゃんこ鍋食べてる時~(o^-')b

Here is a picture of me and Ozeki Kaiou eating chanko nabe.


戦闘竜のブログ


ある巡業の時横綱武蔵丸と一緒に腕くらべ~☆-( ^-゚)v

And here is a picture of me and Musashimaru on during a Jungyo comparing our arms.



どれでもすごく懐かしい!!!

All of them brings back memories!!



戦闘竜のブログ