僕の新しい携帯ストラップのサンプル来ました~☆-( ^-゚)v

My new cell phone strap sample arrived.


戦闘竜のブログ



戦闘竜のブログ


このストラップを作ろうかなぁ。。。と考えていますけどファンのみんなさんどう思いますか?

I'am thinking about ordering these straps so I was wondering what my fans out there think.


戦闘竜のブログ


僕のネックレスにもつけました~(*^-^)b

I even put one on my necklace.


戦闘竜のブログ



戦闘竜のブログ


かなりカッコイイと思います・・・・(^-^)ノ~~

It looks very nice!!!



戦闘竜のブログ