昨日も中野ゴールドジムに行って加藤先生と大山選手と今度出る吉田選手と軽く練習しましたグッド!にひひ 体調はかなりいいです音譜

Yesterday I went to the Nakano Golds Gym again and did a light practice with Katou San, Oyama San and Yoshida San. I'am feeling really good!!







戦闘竜のブログ






大山選手と試合前のきねんカメラ写真ニコニコチョキ

This is a picture of my and Oyama San.
























おとといドコモの携帯携帯やめてソフトバンクの白い携帯Iphone買えましたにひひ音譜

The day before yesterday I changed my phone from Docomo to the SoftBank iphone.







戦闘竜のブログ




戦闘竜のブログ






まだまだつかえにくいけどだいぶ慣れてきましたグッド!目

It is still very difficult to you use but I'am getting there.























そして昨日夜星僕がいつもお世話になっているHEALTHY-ONEの社長さんと会社のみんなさんと知り合いの鈴木さんと会えましたおやしらず

Then in the evening I met my friends the Healthy-One Company Sacho and his staff and also Suzuki San.


















HEALTHY-ONEの店長会あって僕も行きましたにひひあせる みんなで中野区にあるインドカレー料理屋行きました合格

I wet to the Healthy-One's Tencho Party. We all went to the Indian Restaurant in Nakano-Ku.







戦闘竜のブログ





戦闘竜のブログ











ちょうと辛いけどとっても美味しかったアップ そして僕が名古屋に行く大津どりのラッシクHEALTHY-ONE支店の店長さんも来てました合格

The food was a bit spicy and hot but it was very delicious. Also the Tencho from the Nagoya Shop right off of the Otsu Street was there at the party.







戦闘竜のブログ













HEALTHY-ONE社長さんと鈴木さんと久しぶりお会い出来て嬉しかったクラッカー

I was very happy to see the Healthy-One Sacho and Suzuki San again.






戦闘竜のブログ















すごく楽しかったアップ 明日僕の試合みんなさん応援してくれるのはとってもうれしいですクラッカー

I had a great time!! My fight tomorrow, I'am very happy to know that everybody will be rooting for me!!!







戦闘竜のブログ











合格みんなさん明日の応援よろしくお願いします合格

Everybody please cheer for me!!!
























戦闘竜のブログ