名古屋はめちゃめちゃ暑い!!ガーンあせる

It is very very hot here in Nagoya!!




















昨日夜吹上ジムで僕の総合クラスやりました。僕もみんなと一緒に練習出来ましたアップ

Last night I had my MMA class at the Fukiage Gym. I did my practice with the other guys.



















この間僕のセコンドしてくれたカミノくんも来てくれました音譜

Kamino, the guy who was my second man in my last fight came to practice.




戦闘竜のブログ
















みんなでいい練習出来ましたアップ これからも頑張ります!!

We all had a good practice!! I will keep on doing my best!!



















戦闘竜のブログ