この間の土曜日の夜星知り合いと一緒にごはん割り箸食べに行きました音譜

Last Saturday evening I went out to eat dinner with my friend.



















僕が大好き栄にある店”Gomitori”行きましたニコニコ

We went to my favorite restaurant "Gomitori" in Sakae.




















Gomitoriのもつなべめちゃめちゃ美味しいアップ音譜アップ

Gomitori's Motsu Nabe is very very delicious!!




戦闘竜のブログ



戦闘竜のブログ



戦闘竜のブログ










スタミナたくさんつきましたアップ 美味しいビールビールと焼酎お酒飲みましたおやしらず 試合あとのこり二週間のでこの間の土曜日まで美味しいお酒ビール飲みましたべーっだ!チョキ

I put on alot of stamina and I drank some delicious beer and syoucyu. I have less than two weeks before my fight so last Saturday was the last time for me to drink alcohol.

























今週いっぱいまでハードの練習とトレーニング頑張ります!!にひひパンチ!

I will be doing my best in my hard training and practice until the end of this week!!























戦闘竜のブログ