この間の土曜日サイゴにいった店は中野駅の近くの相撲のこうはいのジンギスカン・ゆきだるまの店行きました~('-^*)/

Last Saturday during my short trip to Tokyo, my final destination was at my ex-sumo wrestlers restaurant called Yukidaruma in Nakano near the Nakano Station.



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ





本当に美味しい店です!!東京帰ったら必ず行ってます。ぜひこうはいの店とブログでも遊びに行ってください~(^O^)/

http://ameblo.jp/nakano-yukidaruma/

昨日日テレ店が出てましたけど僕は名古屋にいますから見ること出来なかった~(゜д゜;)

また店に行くのは楽しみにしています~\(^_^)/

His restaurant is very delicious!! When I'am in Tokyo I always go to his restaurant. Please go to his restaurant someday and also check out his blog. Yesterday his restaurant was on TV but since I'am in Nagoya I was unable to see the program!! I'am looking forward to going to his restaurant again!!












昨日もいい練習出来ました!!夜また中村区の志村道場行きました!!(b^-゜)

Yesterday I had a good practice. In the evening I went to Shimura Dojo in Nakamura-Ku!!









昨日のランチは吹上のイオンの中でミニヒデカツ食べました~(^_-)☆

Yesterday for my lunch I went to the Fukiage Aeon and at a small HIDEKATSU.



戦闘竜のブログ








今日も一日頑張ります!!!(^-^)ノ~~

I will do my best again today!!!












戦闘竜のブログ