今日はいい練習柔道出来ましたグッド!目

I had a very good practice today.









練習柔道終わってからちょうと写真カメラとりましたべーっだ!合格

I took some pictures of myself after practice.



戦闘竜のブログ






体が今のところいい感じで出来上がっていますクラッカー 前の試合より7キロしぼりましたニコニコひらめき電球 3月28日HEAT9準決勝の試合頑張るぞ!!パンチ!DASH!

So far, my body is getting into very good shape. I lost about 7kg since my last fight. I will do my best in my semi final fight in HEAT9 on March 28th.









今日は僕のかわいい黄色いパーカーきりました音譜

Today I wore my cute yellow parker.



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ







では・・・・明日もう練習頑張るぞ・・・あせる

Well.... I will do my very best in my practice again tomorrow!!!










戦闘竜のブログ