昨日突然仕事で東京タワー東京行くことなりましたので昨日朝早く一泊久しぶり東京タワー東京行きましたにひひチョキ

Yesterday all of the sudden I had to go to Tokyo for a business trip. It has been awhile since I last went to Tokyo. I stayed one night in Tokyo.











仕事は大変でしたガーンDASH! 朝から夜8時まで仕事してましたショック!あせる 仕事終わってから同じ相撲部屋にいったこうはいの元魁道関の割り箸焼肉屋行きました音譜

My work was very hard. From early morning until 8pm I had to work. After work I went to my friend Kaido's Yakiniku Restaurant. We used be in the same sumo stable.


焼肉魁道 Yakiniku Kaido

千代田区神田小川町3-11只野ビル 1F

Chiyoda-Ku, Kanda, Ogawamachi 3-11, Tadano Bldg 1F

03-3291-2929



戦闘竜のブログ





近く行ったらぜひ店に行って見てください合格 肉がとっても美味しいニコニコチョキ

If you are near by please visit his restaurant. The meat is very delicious!!










ちょうど魁道の店に行ったら大関魁皇が来ました音譜

When I went to his restaurant Ozeki Kaio was there as well.



戦闘竜のブログ





久しぶり大関魁皇会ってとってもうれしいかったニコニコチョキ

I was very happy to see Ozeki Kaio again after such a long time.








あと有名芸能プロダクションの岩崎社長も来てました音譜 一緒に写真取ってくれてありがとうございますにひひチョキ

Also a famous acting production owner Iwasaki San was there too. Thank you for taking a picture with me.



戦闘竜のブログ











魁道の店終わってから別の知り合いのHEALTHY-ONEビタミン社長さんと一緒に飲みに行きましたニコニコあせる http://www.healthy-one.co.jp/  美味しいお寿司とってくれましたべーっだ!チョキ

After going to Kaido's restaurant I went out to drink with my friend HEALTHY-ONE owner. He ordered some delicious sushi while we were drinking.



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




そして途中で僕がお世話になってるネコ猫ひろしさんが来てくれましたにひひチョキ みんなと久しぶり会ってすごくうれしいかったグッド!ニコニコあせる http://blog.oricon.co.jp/neko_hiroshi/

Then later my other friend Neko Hiroshi also came to see me. I was very very happy to see everybody again!!



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




すごく楽しかったアップ 久しぶりの東京よかったクラッカークラッカークラッカー いつかまたみんなと会えるを楽しみにしていますひらめき電球

I had a great time!! I was good to go back to Tokyo!! I will be looking forward to seeing everyone again!!








今日無事に名古屋に戻ってそして夜夜の街の練習柔道頑張りましたにひひパンチ! 明日また頑張ります!!!!

I made it back to Nagoya safely today and in the evening I had a good practice. I will do my best in my practice again tomorrow!!!











戦闘竜のブログ